Kampanja za medijsku pismenost

Projekat Kampanja za medijsku pismenost ima za cilj da utvrdi kakva je percepcija medija i nivo razumevanja uloge medija i medijske kulture kod mladih i da kroz seriju aktivnosti, doprinese razvoju analitičkog i kritičkog pristupa medijskim sadržajima. Ciljne grupe projekta su srednjoškolci, profesori građanskog vaspitanja i novinari

 

Članovi Medijske koalicije koju čine: Nezavisno udruženje novinara Srbije, Poslovno Udruženje asocijacije lokalnih i nezavisnih medija „Lokal pres“, Udruženje novinara Srbije, Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija ANEM u avgustu 2013. godine  z pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) započeli su petnaestomesečni projekat u cilju jačanja i podrške demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti i nezavisnog i odgovornog novinarstva.

 

Aktivnosti uključuju:

  1. Sprovođenje istraživanja– medijska pismenost u Srbiji
  2. Organizovanje javnih debata u osam gradova
  3. Osnivanje online resurs centra
  4. Organizovanje radionica koje su namenjene novinarima i srednjoškolcima

Tekstovi napisani u okviru projekta: