Medijska pismenost i učenici

U sali Prve tehničke škole u Kragujevcu, u subotu 18. oktobra održana je radionica sa učenicima u okviru projekta Kampanja za medijsku pismenost koja je podržana od strane Misije USAID u Srbiji. Treningu su prisustvovali učenici trećeg i četvrtog razreda kragujevačkih srednjih škola

 

Teme kao što su – šta je medijska pismenost,ključni koncepti medijske pismenosti ,pet ključnih pitanja medijske pismenosti i dekonstrukcija medijskih sadržaja,obrađivane su putem teorijskih izlaganja, diskusija i vežbi. Trener ove radionice bila je Tatjane Ljubić.

 

Ucenici

 

Medijska koalicija je avgustu 2013. godine, pokrenula projekat Kampanja za medijsku pismenost. Podržana od Misije USAID u Republici Srbiji, Kampanja je fokusirana primarno na mlade, sa ciljem da podigne nivo njihovog kritičkog razumevanja medijskih sadržaja. Pored mladih, uključiće i novinare i profesore koji koriste medije kao oruđe i resurse. Dugoročno, cilj projekta je promovisanje kvalitetnog i odgovornog novinarstva kroz širenje svesti pre svega mladih konzumenata medijskih sadržaja o neophodnosti kritičkog pristupa informacijama koje dobijaju preko tradicionalnih i novih medija.

 

Organizator ovog treninga bila je Medijska koalicija koju čine Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Poslovno udruženje Asocijacije lokalnih nezavisnih medija (Lokal Pres) i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM). Suorganizator ove radionice bio je Regionalni centar za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju Kragujevac.