Mediji nisu kao druga preduzeća. Mediji u sebi imaju nešto što ne podleže zakonima tržišta, a to je informacija kao opšte dobro i nju proizvodi siromašna novinarka u Srbiji
„Ono što su nekada doživele tekstilne radnice, to mi, novinarke lokalnih medija, sada proživljavamo. Skrajnute smo i ponižene. Lokalno novinarstvo nestaje, a žena je i dalje samo dekor, bez obzira na propisane kvote. Sve dok naša sredina ne prepozna značaj i potrebu za postojanjem lokalnih medija, srljaćemo sve dublje u propast…“
„Položaj žena u srpskom nazovinovinarstvu izuzetno je težak. Kažem ’nazovi’ jer, kada profit i zarada vlasničke strukture (uglavnom muške) prevlada, ne ostaje ništa za ulaganje u novinare, nema tu više ničega, pa ni medija. Mediji nisu kao druga preduzeća. Mediji u sebi imaju nešto što ne podleže zakonima tržišta, a to je informacija kao opšte dobro, i nju proizvodi i ta siromašna novinarka u Srbiji.“
Ovo su samo neke od izjava novinarki, učesnica istraživanja o položaju i ulozi žena u lokalnim medijima, koje je Poslovno udruženje asocijacije nezavisnih lokalnih medija Lokal Pres realizovalo u 28 gradova u Srbiji.
Više na ovu temu možete pročitati na linku:
https://novimagazin.rs/iz-nedeljnika-nm/272963-novinarke-na-lokalu-skrajnute-i-ponizene
Izvor: Novi magazin