Novi medijski zakoni – šanse i izazovi

Medijska koalicija u četvrtak 25. septembra u Novom Sadu (11h) organizuje javnu raspravu o novim medijskim zakonima koji donose čitav niz novina za medije i novinare, ali i same građane. 

 

Da li će i u kojoj meri definisanje javnog interesa i sufinansiranje medija u skladu sa njim, kao i povlačenje države iz vlasništvima u medijima unaprediti medijsku scenu? Koje su mogućnosti a koji izazovi koji nas očekuju tokom implementacije seta medijskih zakona? Ovo su neka od pitanja koja će se tretirati tokom našeg okruglog stola.

 

Javna rasprava pod nazivom „Novi medijski zakoni – šanse i izazovi” organizuje se u okviru Kampanje za medijsku pismenost Medijske koalicije koju podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) sa ciljem podizanja svesti javnosti o slobodnom i odgovornom novinarstvu i njegovoj važnosti za demokratizaciju društva.

 

Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija: Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine  (NDNV), PU Asocijacije lokalnih nezavisnih medija “Lokal pres“ i Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM).

 

Pozivamo vas da budete sa nama!

 

Mesto: Medija centar Vojvodine, Zmaj Jovina 3/I, Novi Sad, četvrtak 25. septembar 2014.
Početak:

11 časova

Uvodničari: Slaviša Grujić, potpredsednik Pokrajinske vlade i sekretar za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine
Saša Mirković, državni sekretar u Ministarstvu kulture i javnog informisanja Republike Srbije
Žužana Serenčeš, medijska analitičarka
Vukašin Obradović, predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije
Moderator: Dinko Gruhonjić, predsednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine
Tematski okviri:

Šta novi medijski zakoni donose građanima, a šta medijima i novinarima?
Definisanje javnog interesa u sferi informisanja – mediji u službi građana.
Uloga i odgovornost svih nivoa vlasti u ostvarenju javnog interesa u oblasti informisanja.
Informisanje na jezicima nacionalnih manjina u kontekstu implementacije novih medijskih zakona