Kampanja za medijsku pismenost

Kampanja za medijsku pismenost koju je sprovodila medijska koalicija podržana bespovratnim sredstvima USAID-a, uspešno je sprovedena tokom 2013. i 2014. Završni događaj održan je u 15. decembra u Medija centru u Beogradu uz prisustvo Ambasadora SAD Majkla D. Kirbija i Ministra kulture i informisanja Ivana Tasovca

 

„Kampanja za medijsku pismenost”, sprovedena je sa ciljem da ojača i podrži demokratizaciju društva u Srbiji i promoviše medijsku pismenost i nezavisnog i odgovornog novinarstva.

 

Na završnom događaju su predstavljeni ključni rezultati projekta, nakon čega su gosti razgovarali sa predstavnicima Medijske koalicije i učesnicima projekta u neformalnoj atmosferi.

 

Prikazani su i promotivni video spotovi koje je Medijska koalicija proizvela za kampanju podizanja svesti, video radovi mladih autora sa konkursa „Ne daj da te spinuju”, kao i vebinari urađeni tokom projekta.

 

„Kampanja za medijsku pismenost” obuhvatala je sledeće ključne aktivnosti: istraživanje o nivou medijske pismenosti u Srbiji; niz seminara širom Srbije za učenike srednjih škola, njihove nastavnike i novinare; medijsku kampanju „Ne daj da te spinuju” u okviru koje je sproveden konkurs za najbolji video mladih autora; seriju debata širom Srbije o gorućim medijskim pitanjima; formulaciju Etičkih preporuka za onlajn novinarstvo, objavljivanje edukativne brošure za učenike, nastavnike i novinare; i izradu onlajn resursnog centra na temu medijske pismenosti – www.medijskapismenost.net.