„Lokal pres“ na Novosadskom sajmu


Novosadski sajam
će od četvrtka, 13. do utorka, 18. marta biti domaćin međunarodnih priredbi
koje nose poruku "Umetnost izbora". Reč je o 17. salonu nameštaja i
opreme za enterijere "Ambijenta", 14. salonu knjiga na kome će biti prisutni i pisani mediji i
13. izložbi umetnosti "Art Expo". U Kongresnoj sali Novosadskog
sajma, u petak, 14. marta članice PU
”Lokal pres” će održati svoju redovnu 14. skupštinu

Generalni sponzor
priredbi je DDOR NOVI SAD, dok su Izvršno veće Vojvodine i Pokrajinski
sekretarijat za obrazovanje i kulturu pokrovitelji Izložbe umetnosti i Salona
knjiga u okviru kojeg će se predstaviti i novinsko-izdavačke kuće, a biće
promovisana dnevna i specijalizovana štampa, ali i celokupan profil izdavačke
delatnosti.

U Master centru,
gde će imati i svoj štand, Poslovno udruženje asocijacije nezavisnih lokalnih
medija "Lokal pres“, u sali 3 Kongresnog centra u petak 14. marta sa
početkom u 10,30 časova će održati i svoju godišnju skupštinu, a od 14-16 časova
uz podršku NPA organizuje se Okrugli sto sa temom „Mehanizmi kontrole
dodeljivanja finansijskih sredstava medijima iz opštinskih budžeta“.

Pored toga, 17.
marta od 11 do 12 časova u sali 4 Kongresnog centra "Master" održaće
se promocija Saveta za štampu, tela koje treba da se konstituiše. Osnivači
Saveta za štampu su Udruženje novinara Srbije, Nezavisno udruženje novinara
Srbije, Asocijacija novinskih izdavača i elektronskih medija "Asmedi"
i "Lokal pres".

Kompanija
"Novost" u okviru svog izložbenog prostora organizuje jubilarnu 40.
izložbu karikatura "Pjer", koja se svečano otvara 14. marta u 18
časova, a prvi put izlazi iz galerijskog prostora i predstavlja se sajamskoj
publici.

Specijalan gost u
nedelju, 16. marta od 15 časova biće Olja Ivanjicki koja će promovisati i
potpisivati knjigu "Večni
uslov" u izdanju "Večernjih novosti".

Za marketinške,
PR i advertajzing agencije, za direktore marketinga medijskih kuća i direktore
marketinga kompanija i preduzeća koji zakupljuju oglasne prostore, od značaja
će biti i promocija rezultata istraživanja medija. Beogradske agencije
"AGB Nielsen Media Research" i "Strategic marketing" će u ponedeljak,
17. marta od 13 časova predstaviti "Pregled medijske scene Srbije", u
Kongresnom centru "Master".

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
Primena medijske regulative u lokalnim zajednicama

Aktivnosti u okviru projekta ‘’Primena medijske regulative u lokalnim zajednicama’’ se sprovode putem organizovanja tri tematske debate u Boru, Kruševcu i Leskovcu i realizacije izveštaja o pritiscima na članice PU ‘’Lokal pres’’ tokom 2019. godine. Na debatama  će lokalni mediji, lokalne OCD i lokalne uprave biti informisani o ključnim elementima medijske strategije i najboljim načinima […]

DETALJI O PROJEKTU
Romkinje u Srbiji – život iza (ne)vidljivih zidova

Cilj projekta je unapređenje informisanja romske i neromske zajednice o položaju Romkinja u šest gradova Srbije, mogućnostima za ostvarivanje prava na obrazovanje, zapošljavanje, socio-ekonomskih prava, prava na zdravstvenu zaštitu i ličnih prava, te značaju prepoznavanja različitih vidova diskriminacije u društvu, te unapređenje informisanja romske i neromske zajednice, predstavnika udruženja građana i donosilaca odluka na lokalu […]

DETALJI O PROJEKTU