„Lokal pres“ na Novosadskom sajmu


Novosadski sajam
će od četvrtka, 13. do utorka, 18. marta biti domaćin međunarodnih priredbi
koje nose poruku "Umetnost izbora". Reč je o 17. salonu nameštaja i
opreme za enterijere "Ambijenta", 14. salonu knjiga na kome će biti prisutni i pisani mediji i
13. izložbi umetnosti "Art Expo". U Kongresnoj sali Novosadskog
sajma, u petak, 14. marta članice PU
”Lokal pres” će održati svoju redovnu 14. skupštinu

Generalni sponzor
priredbi je DDOR NOVI SAD, dok su Izvršno veće Vojvodine i Pokrajinski
sekretarijat za obrazovanje i kulturu pokrovitelji Izložbe umetnosti i Salona
knjiga u okviru kojeg će se predstaviti i novinsko-izdavačke kuće, a biće
promovisana dnevna i specijalizovana štampa, ali i celokupan profil izdavačke
delatnosti.

U Master centru,
gde će imati i svoj štand, Poslovno udruženje asocijacije nezavisnih lokalnih
medija "Lokal pres“, u sali 3 Kongresnog centra u petak 14. marta sa
početkom u 10,30 časova će održati i svoju godišnju skupštinu, a od 14-16 časova
uz podršku NPA organizuje se Okrugli sto sa temom „Mehanizmi kontrole
dodeljivanja finansijskih sredstava medijima iz opštinskih budžeta“.

Pored toga, 17.
marta od 11 do 12 časova u sali 4 Kongresnog centra "Master" održaće
se promocija Saveta za štampu, tela koje treba da se konstituiše. Osnivači
Saveta za štampu su Udruženje novinara Srbije, Nezavisno udruženje novinara
Srbije, Asocijacija novinskih izdavača i elektronskih medija "Asmedi"
i "Lokal pres".

Kompanija
"Novost" u okviru svog izložbenog prostora organizuje jubilarnu 40.
izložbu karikatura "Pjer", koja se svečano otvara 14. marta u 18
časova, a prvi put izlazi iz galerijskog prostora i predstavlja se sajamskoj
publici.

Specijalan gost u
nedelju, 16. marta od 15 časova biće Olja Ivanjicki koja će promovisati i
potpisivati knjigu "Večni
uslov" u izdanju "Večernjih novosti".

Za marketinške,
PR i advertajzing agencije, za direktore marketinga medijskih kuća i direktore
marketinga kompanija i preduzeća koji zakupljuju oglasne prostore, od značaja
će biti i promocija rezultata istraživanja medija. Beogradske agencije
"AGB Nielsen Media Research" i "Strategic marketing" će u ponedeljak,
17. marta od 13 časova predstaviti "Pregled medijske scene Srbije", u
Kongresnom centru "Master".

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
MLADI

PU Lokal pres u partnerstvu sa MDI, KOMS i Novim magazinom sprovodi projekat pod nazovom MLADI, Cilj projekta je podška građanskom aktivizmu mladih jačanjem njihovog medijskog prisustva. Ideja projakta je da osposobi mlade ljude znanjem i alatima potrebnim za zastupanje njihovih interesa u medijskoj sferi, senzibilizacija i motivisanje medija da integrišu mlade I teme od […]

DETALJI O PROJEKTU
Abeceda u zagovaranju za medije i mlade

PU Lokal pres u periodu od 14. aprila 2019. do 31. oktobra 2019. godine sprovodi projekat pod nazovom “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade”. Opšti cilj projekta “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade” je jačanje demokratskog društva u Srbiji , utemeljenog na kulturi učešća građana u političkom procesu i doslednoj demokratskoj praksi. Specifični […]

DETALJI O PROJEKTU