Zašto je važno kritičko razumevanje medijskih sadržaja, kako tražiti informacije, kako proizvesti kvalitetne (multi)medijske sadržaje, kako voditi online i offline kampanje, bile su samo neke od tema treninga koji je u periodu od 18. do 22. septembra u Kraljevu organizovalo Poslovno udruženje Asocijacije lokalnih i nezavisnih medija Lokal pres.
Trening osnova medijske i digitalne pismenosti pohađalo je 17 mladića i devojaka, uglavnom srednjoškolaca i brucoša, iz 10 gradova Srbije.
Učesnici i učesnice treninga imali su priliku da stečeno znanje odmah i primene na obuci i daju sugestije i smernice za poboljšanje komunikacije mladih, udruženja mladih i za mlade i medija.
Obuka, koja je druga od tri treninga planiranih u okviru projekta „MLADI“. Tri teninga su zamišljena kao prva, pripremna, faza koja će zainteresovanim aktivistima i predstavnicima omladinskih organizacija pomoći da koncipiraju kampanje kojim će kasnije aplicirati za podršku.
U okviru projekta „MLADI“ biće objavljen i poziv za dodelu pod-grantova za omladinske organizacije koje žele da unaprede svoje znanje sprovođenja online i offline kampanja kroz mentorsku (programsku) i finansijsku podršku.
Projekat MLADI zajednički realizuju PU Lokal pres, KOMS, Novi magazin i Media diversity institut, a finansiran je od strane Delegacije Evropske Unije u Srbiji.