Mladi uče kako da kreiraju kampanju „ZA sadržaje za mlade“

Poslovno udruženje Asocijacije lokalnih i nezavisnih medija „Lokal pres“ organizovalo je u petak, 31. jula, radionicu u okviru koje su mladi polaznici učili kako da kreiraju kampanje na društvenim mrežama, ali i osmišljavali kako će izgledati deo kampanje zagovaračke inicijative „ZA sadržaje za mlade“.

Radionicu Nikole Ristića, social media menadžera i saradnika Krovne organizacije mladih Srbije, pohađalo 13 polaznika – srednjoškolaca i studenata iz Niša, Kraljeva, Prokuplja, Bujanovca, Loznice, Šapca, Sremske Mitrovice…

U pitanju je prva, od tri planirane online radionice, koje će PU „Lokal pres“ organizovati za srednjoškolce i studente u okviru zagovaračke inicijative „ZA sadržaje za mlade“. Cilj inicijative je da se u lokalnim budžetima obezbede sredstva za kreiranje medijskih sadržaja za mlade.

Polaznici sve tri radionice imaće priliku da učestvuju, kako u realizaciji kampanje na društvenim mrežama, tako i u drugim aktivnostima u procesu javnog zagovaranja „ZA sadržaje za mlade“.

Zagovaračka inicijativa „ZA sadržaje za mlade“ sprovodi se u okviru programa „Aktivni građani – bolje društvo: zagovaranjem ka saradnji i demokratskom razvoju Srbije“ koji realizuje BOŠ uz podršku američkog naroda putem Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Zagovaračku inicijativu „ZA sadržaje za mlade“ podržalo je i Ministarstvo kulture i informisanja Republike Srbije.

Poslovno udruženje Asocijacije nezavisnih lokalnih medija “Lokal pres” čine 52 lokalna medija. Udruženje postoji 25 godina i aktivno radi na podizanju nivoa slobode medija i govora kroz unapredjenje kapaciteta lokalnih medija i medijske regulative.