Projekat „Kvalitetno informisnje na lokalu i održivi lokalni mediji“ doprinosi unapređenju medijskog i novinarskog profesionalizama u lokalnim medijima, kroz realizaciju online radionice Internet marketing i oglašavanje na društvenim mrežama.
Radionica je namenjena novinarima i medijskim menadžerima lokalnih medija, a usmerena je na jačanje održivosti lokalnih medija i podizanje informacione pismenosti u lokalnim medijima.
Interna istraživanja koja je sprovelo PU „Lokal pres“ pokazuje da su u periodu od 2008 do 2018. godine broj zaposlenih u lokalnim medijima manji za čak 60 odsto. Ako se pri tome uzme u obzir da u lokalnim medijima uglavnom rade uposlenici 50 + godina životne dobi sasvim je jasno da im informaciona pismenost a ni moderne razvojni vidovi marketinga nisu u fokusu.
Sa druge strane, čak i da novinari kreiraju medijski sadržaj koji je zanimljiv a ne objave ga na pravoj platformi koju trenutno koriste određene ciljne grupe, trud je gotovo neupotrebljiv.Upravo stoga, neophodno je istaći važnost prateće obuke koja će obučiti novinare da kreirani sadržaj na pravi način usmere prema definisanim ciljnim grupama a klijentima ponude nove načine oglašavanja na primamljivim platformama.
Projekat „Kvalitetno informisnje na lokalu i održivi lokalni mediji“ je sufinansiran iz budžeta Republike Srbije – Ministarstva kulture i informisanja. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.