Kako kreirati sadržaje za mlade

Mladi ljudi važe za neaktivne i apolitične, mladi su u medijima često predstavljeni ili vrlo pozitivno – kada ostvare neke izvanredne rezultate ili vrlo negativno – kada se govori o nasilju naročito. Istraživanja pokazuju da u medijima nedostaje slika prosečne mlade osobe.

Upravo zbog toga, Poslovno udruženje Asocijacije lokalnih i nezavisnih medija Lokal pres i Institut za medije i različitosti- Zapadni Balkan organizovali su trening na kome su novinari i novinarke iz lokalnih i nacionalnih redakcija učili su proteklog vikenda kako da kreiraju medijske sadržaje namenjene mladoj publici.

Trodnevni trening, održan je između 27-29. februara 2020. godine u Šapcu u Hotelu Sloboda. Od predavačica Jovane Gligorijević, urednice nedeljnika „Vreme“ i portala Vugl, te Danijele Draštata iz Hrvatske radio televizije, mogli su da nauče detaljnije o rodno senzitivnom jeziku o medijima, izveštavanju o mladima iz manjinskih grupa.

Trening je deo projekta MLADI a podržan je od strane Delegacije Evropske Unije u Srbiji i Ambasade SAD u Beogradu.