Niz donatorskih i medijskih organizacija, kao i kompanija otvorilo je fondove za pomoć medijima tokom pandemije.
The European Journalism Centre (EJC) i Facebook Journalism Project (FJP) pokrenuli su fond od tri miliona dolara za podršku stotinama lokalnih, lokalnih i regionalnih evropskih novinskih organizacija. Detalje konkursa možete videti na ovim linkovima EJC KONKURS i FJC KONKURS
The Google News Initiative pokrenula je globalni Fond za pomoć novinarima u hitnim slučajevima kako bi podržao male i srednje novinske organizacije koje proizvode originalne vesti za lokalne zajednice. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
Internews je pokrenuo fond za brzo reagovanje kako bi pomogao malim, lokalnim novinarskim organizacijama širom sveta da prebrode period tokom pandemije COVID-19. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
The Rory Peck Trus takođe je pokrenuo COVID-19 Hardsip Fund koji ima za cilj da podrži slobodne novinare tokom pandemije. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
Women Photograph nudi urgentane grantove za frilens fotografe. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
Brown Institute for Media Innovation nudi „brzi“ mikro grant za pomoć novinarima, tehnolozima, zdravstvenim istraživačima, naučnicima podataka, društvenim naučnicima i svim zajednicama uključenim u pokrivanje virusa. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
The International Women’s Media Foundation pokrenula je Journalism Relief Fund. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
National Geographic fond COVID-19 Emergency Journalism Fund obezbediće niz bespovratnih sredstava za vrhunske priče i novinare (pojedince, a ne institucije) širom sveta. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
The International Fact-Checking Network (IFCN) je u partnerstvu sa Facebook-om pokrenuo fond kojim podržava Fact checking zajednicu da razotkriva dezinformacije koje su u ovezi sa epidemijom korona virusa. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
Facebook planira da investira 100 miliona dolara u medije. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
Twiter planira da investira miliona dolara u medije. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS
IREX takođe ima otvoren poziv za medijske organizacije. Detalje konkursa možete videti na ovom linku KONKURS