Formirana Radna grupa za poboljšanje marketinga lokalnih medija

Lokal Pres, udruženje lokalnih nezavisnih medija, u petak, 23.aprila, na Okruglom stolu posvećenom problemima marketinga lokalnih medija koji je održan uz finansijsku podršku USADI i IREX, formiralo je Radnu grupu koja će se baviti unapređenjem zajedničkog marketinga svojih članica

 

Na sastanku organizovanom uz podršku IREX-a i USAID-a, konstatovano je da je neophodno rešiti dva osnovna problema zajednička svim lokalnim medijima: ukrupnjavanje distributera koji svoje usluge uslovljavaju povećanjem rabata, i loš sopstveni marketing. U vreme kada ekonomska kriza predstavlja ogroman problem za funkcionisanje medija, Lokal Pres poziva sve potencijalne oglašivače i marketinške agencije na saradnju, kao i državne institucije, na koje apeluje da javna obaveštenja i oglase objavljuju u lokalnim medijima.

Radnu grupe čine Zlatko Zrilić, direktor marketinga „Sremskih novina“,  Nikola Lazić, zamenik glavnog i odgovornog urednika  novina „Vranjske“, Slobodan Teodorović, predsednik Upravnog odbora lista „Glas Podrinja“ i Stojan Marković direktor „Čačanskih novina“ i radio „Ozona“.