Желим да останем иста

Крушевљанка Диана Николић једна од најпопуларнијих и најуспешнијих манекенки на просторима Србије, а и шире…

 

Осамнаестогодишња Диана Николић је још од малих ногу маштала да једног дана и сама шета модном пистом, а та жеља јој се остварила у једанаестој години када је почела аматерски да се бави манекенством у Удружењу модних и маркетиншких стваралаца у Београду, где је остала до своје тринаесте године. По завршетку обуке, УМС јој је доделило стипендију у вредности од 60.000 динара.

 

Професионалним манекенством је почела да се бави од своје четрнаесте године у Агенцији „Elite model look“ у Београду. На иницијативу Драгана Симића, менаџера агенције, ишла је на часове манекенства четири пута месечно (сваке суботе), који се организују као практични часови (став и ход на писти, елементи који се користе на писти), теоријски часови (шминка, нега лица и косе, здрава исхрана), затим часови бонтона, глуме, фотографисања и слично.

 

У јуну 2005. године, на десетом избору за „Oriflame Elite model look“ за СЦГ, на кастинг се пријавило 1.500 девојака од којих је изабрано њих 30, да би 15 најлепших, међу којима је била и наша Диана, ушло у финале. При проглашавању првих 15 топ модела, члан жирија Маида Боина, једна од најутицајнијих имена света моде, посебно је нагласила своје одушевљење нашом земљакињом која је, у јулу исте године, победила у финалу и освојила прво место, које је делила са Вањом Јошић из Београда. Гламурозна лепотица је 12. новембра исте године нашу земљу представљала на светском првенству у Шангају, на које се пријавило више од пола милиона девојака из целог света, а на коме је учествовало 70 земаља, које је представљала по једна финалисткиња. „Elite model look“ је по први пут увео интернет гласање, а победница публике је била шармантна Диана Николић, којој је, осим новчане награде, додељена и кристална статуа „TOM.COM“.  Гласали су људи из целог света, што овом избору даје посебну тежину.

 

– Задовољна сам собом и својим успесима, јер је мало ко, са својих 18 година, видео највеће градове света (Париз, Милано, Њујорк, Шангај, Кејптаун, Лисабон, Минхен…). Успешна сам, али не желим да мењам себе – желим да останем иста!

 

Својом победом у Шангају привукла је пажњу многих светски познатих модних агенција у Милану, Паризу и Њујорку, и тада су уносни уговори почели да се нижу један за другим. У јануару 2006. је у Милану радила презентацију за „Dolce & Gabbanu“, за часописе „Rolling Stone“ и „Grazia“, као и ревије за „Calvin Clain“, „Jean Paul Gaultier“, „Bottega Venetu“… У Немачкој је, исте године, радила ревију „Escada“, кампању „More & more“ у Кејптауну, чије је била заштитно лице, и каталог „Addessa“, а за време „Fashion njeek-a“ у Лисабону одрадила је 9 ревија. Велико интересовање за младу и перспективну представницу наше земље имала је и најпознатија њујоршка модна агенcија „DNA“ у којој је радила тест фотографије.

 

По потписивању тромесечног уговора о сарадњи са агенcијом „Elite model look“ у вредности од 15.000 долара, Диана је добила загарантован посао што јој је омогућило даљу сарадњу са многим модним агенcијама. Провела је три месеца у Токију, радећи ревије за модну кућу „Calvin Clain“ и за јапанску козметичку кућу „Shiseido“.

 

Након двадесетодневне паузе у свом родном граду одлази у Милано, где је радила највиšе кастинга, па затим у Париз где се представила у чувеном модном часопису „L’Officiel“.

 

Прошле године је радила кампању за модну кућу „Dolce & Gabbana“ и за италијанску кухињу „Veneta Cucine“.

 

После раскида уговора са „Elite model look-om“, успешна манекенка је потписала трогодишњи уговор са реномираном немачком агенcијом „Munich Models“.

 

У јануару следеће године најављује путовање за Милано да би се у фебруару припремила за недељу моде, која се одржава два пута годишње у највеćим модним престоницама – Париз, Милано и Njујорк.

 

Ново лице у свету моде Диана Николић говори два страна језика (енглески и немачки) и ванредно завршава средњу Економску школу са одличним успехом.

 

– Физичка лепота није нимало занемарљива, али није најваžнија. Лепоту везујем за памет и образовање. Идеал женске лепоте поистовећујем са продуховљеношћу и унутрашњом лепотом.