Debata o projektnom sufinansiranju medijskih sadržaja u Boru

Nacrt Strategije razvoja sistema javnog informaisanja u Republici Srbiji postavlja dobar temelj za rešavanje uočenih problema u konkursnom finansiranju projekata proizvodnje medijskih sadržaja od javnog interesa na lokalu. Dobra rešenja iz strategije, ipak, trebalo bi da budu pretočena u zakonske i pozakonske akte, kako bi mogla da budu primenjena, zaključak je debate koju je PU Lokal pres organizovao u Skupštini grada Bora, u četvrtak 7. novembra.

Stojan Marković, predstavnik radne grupe za izradu medijske strategije predstavio je tok izrade ovog dokumenta, dok je Zvonko Damnjanović, član UO PU Lokal pres, govorio između ostalog o svojim iskustvima u radu u komisijama.

U debati su učestvovali i Aleksandar Milikić, gradonačelnik Bora, Milena Stojanović Kožović, gradska većnica za kulturu i informisanje, predstavnici stručnih službi lokalne samouprave grada Bora, lokalnih organizacija civilnog društva i lokalnih medija.

Cilj debate bio je poboljšane razumevanja i unapređenje komunikacije među svim lokalnim akterima, kako bi proces projektnog sufinansiranja medijskih sadržaja od javnog interesa na lokalu bio unapređen.

Debata pod nazivom „Projektno sufinansiranje u lokalnim sredinama“ bila je poslednja od tri planirane debate u okviru projekta „Primena medijske regulative u lokalnim sredinama“, finansijski podržana og od strane Misije OEBS-a u Srbiji.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
Primena medijske regulative u lokalnim zajednicama

Aktivnosti u okviru projekta ‘’Primena medijske regulative u lokalnim zajednicama’’ se sprovode putem organizovanja tri tematske debate u Boru, Kruševcu i Leskovcu i realizacije izveštaja o pritiscima na članice PU ‘’Lokal pres’’ tokom 2019. godine. Na debatama  će lokalni mediji, lokalne OCD i lokalne uprave biti informisani o ključnim elementima medijske strategije i najboljim načinima […]

DETALJI O PROJEKTU
Romkinje u Srbiji – život iza (ne)vidljivih zidova

Cilj projekta je unapređenje informisanja romske i neromske zajednice o položaju Romkinja u šest gradova Srbije, mogućnostima za ostvarivanje prava na obrazovanje, zapošljavanje, socio-ekonomskih prava, prava na zdravstvenu zaštitu i ličnih prava, te značaju prepoznavanja različitih vidova diskriminacije u društvu, te unapređenje informisanja romske i neromske zajednice, predstavnika udruženja građana i donosilaca odluka na lokalu […]

DETALJI O PROJEKTU