Projekat Kampanja za medijsku pismenost ima za cilj da utvrdi kakva je percepcija medija i nivo razumevanja uloge medija i medijske kulture kod mladih i da kroz seriju aktivnosti, doprinese razvoju analitičkog i kritičkog pristupa medijskim sadržajima. Ciljne grupe projekta su srednjoškolci, profesori građanskog vaspitanja i novinari
Članovi Medijske koalicije koju čine: Nezavisno udruženje novinara Srbije, Poslovno Udruženje asocijacije lokalnih i nezavisnih medija „Lokal pres“, Udruženje novinara Srbije, Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija ANEM u avgustu 2013. godine z pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) započeli su petnaestomesečni projekat u cilju jačanja i podrške demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti i nezavisnog i odgovornog novinarstva.
Aktivnosti uključuju:
- Sprovođenje istraživanja– medijska pismenost u Srbiji
- Organizovanje javnih debata u osam gradova
- Osnivanje online resurs centra
- Organizovanje radionica koje su namenjene novinarima i srednjoškolcima