Kampanja za medijsku pismenost

Projekat Kampanja za medijsku pismenost ima za cilj da utvrdi kakva je percepcija medija i nivo razumevanja uloge medija i medijske kulture kod mladih i da kroz seriju aktivnosti, doprinese razvoju analitičkog i kritičkog pristupa medijskim sadržajima. Ciljne grupe projekta su srednjoškolci, profesori građanskog vaspitanja i novinari

 

Članovi Medijske koalicije koju čine: Nezavisno udruženje novinara Srbije, Poslovno Udruženje asocijacije lokalnih i nezavisnih medija „Lokal pres“, Udruženje novinara Srbije, Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija ANEM u avgustu 2013. godine  z pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) započeli su petnaestomesečni projekat u cilju jačanja i podrške demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti i nezavisnog i odgovornog novinarstva.

 

Aktivnosti uključuju:

  1. Sprovođenje istraživanja– medijska pismenost u Srbiji
  2. Organizovanje javnih debata u osam gradova
  3. Osnivanje online resurs centra
  4. Organizovanje radionica koje su namenjene novinarima i srednjoškolcima
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

Pravna pomoć članicama PU ’’ Lokal pres’’ u 2016.

Cilj višegodišnjeg projekta „Pravna pomoć članicama PU „Lokal presa” je da doprinese višem stepenu profesionalizma članica PU „Lokal pres” i putem primene novinarskog kodeksa doprinese boljem i kvalitetnijem informisanju građana u lokalnim zajednicama. Projekat je finansijski podržan od strane Civil Rights Defenders Realizacijom projekta Pravna pomoć članicama PU „Lokal pres” ostvareni su sledeći rezultati: Uspostavljena […]

DETALJI O PROJEKTU
Jačanje kapaciteta i unapređenje profesionalnih standarda lokalnih medija

Projekat  ”Jačanje kapaciteta i unapređenje profesionalnih standarda lokalnih medija” zasnovan je na potrebama koje su članice PU ”Lokal pres” / 43 lokalnih medija/ navele u svojoj redovnoj godišnjoj anketi kao svoje primarne potrebe za 2016. godinu. Podrazumeva realizaciju  3 tematske radionice na kojima će učestvovati menadžeri i novinari. Utemeljen je na jačanju stručnih kapaciteta medijskih […]

DETALJI O PROJEKTU
Glas Roma u lokalnim zajednicama/Avazi (Krlo) e rromengo ko lokalno beshipaske thana

Poslovno udruženje „Lokal pres“ u saradnji sa „Našim novinama“ iz Odžaka, Kraljevačkom televizijom iz Kraljeva i produkcijom „Roma vrld“ iz Niša u narednih pet meseci sprovodiće projekat pod nazivom „Glas Roma u lokalnim zajednicama“. Prema podacima iz Popisa stanovništva 2011. godine u Srbiji živi 147.600 Roma. Nezvanične procene sa terena koje koristi Ministarstvo za ljudska […]

DETALJI O PROJEKTU