Udruženja Ani Brnabić: Naše primedbe na izmenjenu Medijsku strategiju su poznate

Novinarska i medijska udruženja i članovi radne grupe koji su ih predstavljali u izradi Nacrta medijske strategije, odgovorili su danas na poziv premijerke Ane Brnabić da dostave primedbe na izmenjen tekst Medijske strategije koji su poslali njeni saradnice bez njenog znanja Evropskoj komisiji.

U odgovoru koji je potpisalo sedam novinarskih i medijskih udruženja i asocijacija navodi se da je stav ovih organizacija poznat, kao i da je Radna grupa za izradu Nacrta medijske strategija rešenja već integrisala u tekst koji je Ani Brnabić poslat krajem prošle godine.

„Mnoge zamerke koje smo uputili na promenjeni dokument, poput rada Regulatornog tela za elektronske medije, javnih medijskih servisa i medija nacionalnih manjina, nalaze se i u preporukama Evropske unije i drugih međunarodnih organizacija“, stoji u odgovoru.

Ove organizacije ističu da nema svrhe „komentarisati dokument koji je greškom poslat Evropskoj komisiji, pa potom i dokument koji će biti revidiran posle mišljenja komisije“ i predlažu da se sačeka mišljenje Evropske komisije, a potom usaglasi dalji način rada na Medijskoj strategiji.

„Molimo da nas obavestite ko će pripremiti finalni dokument Strategije, integrisati komentare EK i ministarstava, ispraviti nastale greške, ko će i u kom periodu pripremiti Akcioni plan kojim se utvrđuju rokovi i sredstva za sprovođenje Strategije, da li će Radna grupa moći da se izjasni o komentarima i sugestijama pre nego što Nacrt strategije usvoji Vlada Srbije“, navode organizacije u odgovoru premijerki.

Odgovor premijerki uputili su Asocijacija medija – ASMEDI, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija – ANEM, Asocijacija onlajn medija – AOM, Asocijacija lokalnih nezavisnih medija – Lokal pres, Nezavisno društvo novinara Vojvodine – NDNV, Nezavisno udruženje novinara Srbije – NUNS i Udruženje novinara Srbije – UNS.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
MLADI

PU Lokal pres u partnerstvu sa MDI, KOMS i Novim magazinom sprovodi projekat pod nazovom MLADI, Cilj projekta je podška građanskom aktivizmu mladih jačanjem njihovog medijskog prisustva. Ideja projakta je da osposobi mlade ljude znanjem i alatima potrebnim za zastupanje njihovih interesa u medijskoj sferi, senzibilizacija i motivisanje medija da integrišu mlade I teme od […]

DETALJI O PROJEKTU
Abeceda u zagovaranju za medije i mlade

PU Lokal pres u periodu od 14. aprila 2019. do 31. oktobra 2019. godine sprovodi projekat pod nazovom “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade”. Opšti cilj projekta “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade” je jačanje demokratskog društva u Srbiji , utemeljenog na kulturi učešća građana u političkom procesu i doslednoj demokratskoj praksi. Specifični […]

DETALJI O PROJEKTU