Ime i logo “Napreda” pripali bivšem direktoru

Vrhovni sud
Srbije odlučio je da logo i ime valjevskog nedeljnika "Napred" ima
pravo da koristi bivši direktor i urednik tih novina Jovan Bugarski, čime je
preinačena prvostepena presuda Okružnog suda u Valjevu. Bugarski je ime i logo
jedinog valjevskog nedeljnika u Saveznom zavodu za intelektualnu svojinu (SCG)
zaštitio u martu 2006. godine. Valjevski Okružni sud je, po tužbi Novinsko
izdavačkog preduzeća "Napred", krajem prošle godine presudio u korist
tog preduzeća i zaposlenih, uz obrazloženje da je to "opštepoznata
stvar".

Zbog postavljenja
Bugarskog za direktora i urednika "Napreda" bez saglasnosti redakcije
svi zaposleni su štrajkovali devet meseci, pa je on 31. marta 2006. godine
razrešen dužnosti, a za vršioca dužnosti postavljen je politikolog Dragan
Branković.

Jedini valjevski
nedeljnik izlazi 62. godinu i nastavljač je tradicije glasila boraca Valjevskog
partizanskog odreda "Sve za pobedu". Zaposleni tvrde da je sadašnji
logo tih novina, pre desetak godina, redizajnirao Branko Obradović (1947-2002),
novinar i karikaturista "Napreda". Napred je 29. marta prodat na
aukciji za 35 miliona dinara valjevskom biznismenu Živanu Nediću, koji, kao ni
zaposleni, nema pravo žalbe jer je rešenje Vrhovnog suda Srbije pravosnažno, pa
im ostaje mogućnost podnošenja zahteva za reviziju postupka.

Stranke u sporu
nisu komentarisale rešenje Vrhovnog suda Srbije "dok se ne upoznaju sa njegovim
sadržajem". Pojedini valjevski advokati kažu da novi vlasnik Živan Nedić
ne može da tuži Agenciju za privatizaciju i državu Srbiju s obzirom na to da su
u aukcijskoj dokumentaciji bili naznačeni svi sudski sporovi, pa je mogao da
pretpostavi da bi se neki od tih sporova mogao i nepovoljno okončati.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
MLADI

PU Lokal pres u partnerstvu sa MDI, KOMS i Novim magazinom sprovodi projekat pod nazovom MLADI, Cilj projekta je podška građanskom aktivizmu mladih jačanjem njihovog medijskog prisustva. Ideja projakta je da osposobi mlade ljude znanjem i alatima potrebnim za zastupanje njihovih interesa u medijskoj sferi, senzibilizacija i motivisanje medija da integrišu mlade I teme od […]

DETALJI O PROJEKTU
Abeceda u zagovaranju za medije i mlade

PU Lokal pres u periodu od 14. aprila 2019. do 31. oktobra 2019. godine sprovodi projekat pod nazovom “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade”. Opšti cilj projekta “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade” je jačanje demokratskog društva u Srbiji , utemeljenog na kulturi učešća građana u političkom procesu i doslednoj demokratskoj praksi. Specifični […]

DETALJI O PROJEKTU