Amerikanci ostaju u Srbiji

Američka
kompanija Kraft koja je jedan od najvećih svetskih proizvođača hrane, u Srbiji
će napraviti regionalni centar za države bivše SFRJ i Albaniju, rekao je za
Ekonomist magazin Aleksandar Rašković, direktor Krafta za Srbiju, Crnu Goru i
Makedoniju.

Centrala će do
jula biti preseljena iz Beča u Beograd, a do kraja 2009. u Srbiju će biti
prebačen i centralni magacin koji se sada nalazi u Austriji, rekao je Rašković.

„Kraft neće
odustati od plana da u Srbiju preseli regionalni centar zbog trenutne političke
situacije u Srbiji, posle proglašenja nezavisnosti Kosova, jer je ovo situacija
koju smo predvideli kad smo o tome oslučivali. Verujemo da će bunt splasnuti za
nedelju-dve, i da će se cela država okrenuti Evropskoj Uniji i ekonomskom
napretku“, rekao je Aleksandar Rašković.

„Smeštanje regionalnog centra u Srbiju značilo bi i smanjenje carina
koje su trenutno 30 odsto na konditorske proizvode, pa je naša roba utoliko
skuplja ovde nego, recimo, u Nemačkoj.
Cene će biti niže što je dobro za potrošače, ali i za srpske konditore,
jer prevelika carinska zaštita može suviše da ih opusti, umesto da se
fokusiraju na to kako da svoje proizvode plasiraju na tržišta poput zapadne
Evrope. I oni moraju da budu konkurentni i izvozno orijentisani, a ne uljuljkani
na malom domicilnom tržištu“, rekao je Aleksandar Rašković za Ekonomist
magazin.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

PROJEKTI

JAVNI POZIVI/KONKURSI

Aktuelni javni pozivi i konkursi za sufinasiranje medijskih sadržaja novinarske i medijske nagrade…

DETALJI O PROJEKTU
MLADI

PU Lokal pres u partnerstvu sa MDI, KOMS i Novim magazinom sprovodi projekat pod nazovom MLADI, Cilj projekta je podška građanskom aktivizmu mladih jačanjem njihovog medijskog prisustva. Ideja projakta je da osposobi mlade ljude znanjem i alatima potrebnim za zastupanje njihovih interesa u medijskoj sferi, senzibilizacija i motivisanje medija da integrišu mlade I teme od […]

DETALJI O PROJEKTU
Abeceda u zagovaranju za medije i mlade

PU Lokal pres u periodu od 14. aprila 2019. do 31. oktobra 2019. godine sprovodi projekat pod nazovom “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade”. Opšti cilj projekta “Abeceda u zagovaranju za medije i mlade” je jačanje demokratskog društva u Srbiji , utemeljenog na kulturi učešća građana u političkom procesu i doslednoj demokratskoj praksi. Specifični […]

DETALJI O PROJEKTU